ذکر تعجیل فرج رمز نجات بشر است
ذکر تعجیل فرج رمز نجات بشر است
قل لا اسئلکم علیه اجرا الا المودة فی القربی....

 خدايا من هر زمان پيش خود گفتم كه ديگر مهيا و مجهز شده‌‌ام و برخاستم براي خواندن نماز در برابرت و با تو به راز پرداختم تو بر من چرت و خواب آلودگی را مسلط كردي در آن هنگامي كه داخل نماز شدم و حال مناجات را از من گرفتي در آن وقتي كه به راز و نياز پرداختم، مرا چه شده است كه هرگاه با خود گفتم باطن و درونم نيكو شده و نزديك شده از مجالس توبه‌كنندگان مجلس من، گرفتاري و پيش آمدي برايم رخ داده كه پايم لغزش پيدا كرده و ميان من و خدمتگزاري‌ات حائل گشته؟

1- اي آقاي من، شايد مرا از در خانه‌ات رانده‌اي و از خدمتت دورم كرده‌اي 
2- يا شايد ديده‌اي که حقت را سبک میشمارم پس دورم كرده‌اي
3- يا شايد ديده‌اي از تو رو گردانده‌ام پس خشمم كرده‌اي
4- يا شايد مرا در جايگاه دروغگويانم ديده‌اي پس رهايم كرده‌اي
5- يا شايد ديده‌اي سپاسگزار نعمت‌هايت نيستم پس محرومم ساخته‌اي
6- يا شايد مرا در مجلس علما، نيافته‌اي پس خوارم كرده‌‌اي
7- يا شايد مرا در زمره غافلانم ديده‌اي پس از رحمت خويش بي بهره ام كرده‌اي
8- يا شايد مرا مأنوس با مجالس بيهوده گذرانم ديده‌اي پس بین من و آنها دوستی برقرار کرده ای (و مرا به آنها واگذاشته ای)
9- يا شايد دوست نداشتي دعايم را بشنوي پس از درگاهت دورم كرده‌اي
10- يا شايد به جرم و گناهم كيفرم داده‌اي
11- يا شايد به بي شرمي‌ام مجازاتم كرده‌اي

پس اگر از من بگذري پروردگارا بجاست. چون بسيار اتفاق افتاده كه از گنهكاران پيش از من گذشته‌اي... 

 

صحیفه سجادیه



نظرات شما عزیزان:

پاسخ به شبهات
ساعت9:14---28 تير 1392
سلام طاعات شما هم قبول باشه انشاالله..ممنون منو ثبت کردین

پاسخ به شبهات
ساعت11:03---27 تير 1392
دو وبلاگه شما به نام های ذکر تعجیل فرج..و پاسخ به شبهات دینی در وبلاگ ثبت شد..قطعا بهتون سر میزنم و نظر میگذارم..تا اونجا که میتونید سایت ولی عصر رو به همه معرفی کنید منظورم وبلاگه خودم نیست بلکه سایت اصلیه ولی عصره

پاسخ به شبهات
ساعت10:56---27 تير 1392
سلام ممنونم که به وبلاگ من سرزدید لطف کردین..هر دووبلاگه شمارو ثبت کردم اگر میشه من رو به عنوان پاسخ به تمامیه شبهات ثبت کنید..من لینکه هوشمند رو غیر فعال کردم یه وقت ممکنه کسی وبلاگو در سایت های نامربوط لینک کنه..امروزه از جانبه وهابیت و برخی اهل سنت شبهاته بسیاری به شیعه وارد شده که به امیده خدا همشو کاملا پاسخ میدیم و دادیم و خواهیم داد

معبری به سمت خدا
ساعت16:55---8 تير 1392
شاه کلید تمام مشکلات

استغفـــرالله رَبـــیِ و اَتـــُوبُ الیــه...

اگــر میخـــواهیـــد در کـارتـان گـره نیــوفتــد و مـــوفـــق شـــویــد

تـا میتــوانیــد استغفـار کنیــد

"اگـــر اثــر نکــرد جـــوابگــویـــش مـــن هستـمــ"

آیــت الله بهجـت (ره)


محمد حسسین تقوایی
ساعت17:39---16 خرداد 1392
سلام با مجموعه مطالبی پیرامون مدیریت اسلامی از دیدگاه امیرالمومنین(ع) در نهج البلاغه تحت عنوان (آقای رئیس جمهور!...) به روزم و منتظر حضور و نظر حضرتعالی

دلبستگی امام زمان عج.....به امام ره و شهداء
ساعت20:08---31 ارديبهشت 1392
سلام و عرض تبريک ميلاد امام جواد عليه السلام بر شما بزرگوار

[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

دهم ماه رجب، عيدِ جواد، ابن رضاست

عطر ريحانه ز ريحانه در امواج فضاست

بـه رضا دسته گلي کرده خداونـد عطا

که گلستان وجود از نفسش روح فزاست

التماس دعا ی فرج. [گل]


زهرا
ساعت20:18---28 ارديبهشت 1392
چه پر توقع............
پاسخ:کاش ادرس و بتون بود.......... کلام نورانی ست.....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









نوشته شده در تاریخ توسط فقیر
مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
By Ashoora.ir & Blog Skin